Tuesday, December 6, 2011

كلمات اغنية "علشان يشبهلك" لمحمد منير

| |





Advertisement




علشان يشبهلك يا حبيبتي
علشان يشبهلك حبيته
علشان يشبهلك يا حبيبتي
علشان يشبهلك حبيته
كان نفسي أناديلك
يا حبيبتي
كان نفسي أناديلك
وناديته
كان نفسي أناديلك أشكيلك أسمع منك أبكيلك
كان نفسي أنورلك قمري وأعملك بإيديا الشاي
أحكيلك في الليل حكاياتي و أغني لعنيكي بناي
كان نفسي أضمك و بقوة أضمك إنت مش هو
كان نفسي أناديلك أحكيلك أسمع منك أبكيلك
كان نفسي وجريت أيامي وخدني البحر و وداني
كان نفسي علشان يشبهلك يا حبيبتي
علشان يشبهلك حبيته
كان نفسي أناديلك يا حبيبتي
كان نفسي أناديلك وناديته
كان نفسي أناديلك أشكيلك أسمع منك أبكيلك
كان نفسي أنورلك قمري وأعملك بإيديا الشاي
أحكيلك في الليل حكاياتي و أغني لعنيكي بناي
كان نفسي أضمك و بقوة أضمك إنت مش هو
كان نفسي أناديلك أحكيلك أسمع منك أبكيلك
كان نفسي وجريت أيامي وخدني البحر و وداني
كان نفسي أناديلك يا حبيبتي
كان نفسي أناديلك أشكيلك أسمع منك أبكيلك
كان نفسي أنورلك قمري أعملك بإيديا الشاي
وأحكيلك في الليل حكاياتي و أغنى لعنيكي بناي
كان نفسي أضمك و بقوة أضمك إنت مش هو
كان نفسي أناديلك أحكيلك أسمع منك أبكيلك
كان نفسي أناديلك أحكيلك أسمع منك أبكيلك

Advertisement





0 comments:

Post a Comment